make it fly in beweging voor DigitalForYouth

30 Nov 2021
moveforcharity_makeitfly

Na een succesvolle Move for charity in 2020, is dit jaar DigitalForYouth.be het goede doel waarvoor de medewerkers zich zullen engageren.

Met Move for charity zet make it fly letterlijk hun beste beentje voor, want voor elke afgelegde kilometer of gepresteerd sportief uurtje, voorziet deze digitale dienstengroep een bedrag voor DigitalForYouth.

Wie is DigitalForYouth?

In België zijn er digitale ‘haves’ en ‘have-nots’. Niet iedereen in ons land heeft toegang tot de digitale wereld. Deze digitale ongelijkheid leidt vaak tot sociaal isolement, leerachterstand en minder kansen op een succesvolle schoolcarrière of een goede loopbaanstart. DigitalForYouth wil hier verandering in brengen. Ze streven ernaar om alle jongeren veilige en vlotte toegang tot ICT te bieden om de digitale kloof in België te dichten.

Omdat make it fly ‘digital’ ademt, ligt de keuze uiteraard voor de hand en dragen zij graag hun steentje bij.

make it fly moves for charity

Om DigitalForYouth te steunen, zet make it fly zich met alle collega's sportief in. Vanaf 1 tot en met 15 december loopt de Move for charity campagne en legt de digitale dienstengroep zoveel mogelijk kilometers en sportieve uren af om een geldbedrag in te zamelen voor DigitalForYouth.

De prestaties van make it fly kan gevolgd worden op charity.makeitfly.group. Niet-medewerkers van make it fly kunnen collega's sponsoren of zelf actief deelnemen aan Move for charity via deze landingspagina.

Heb je vragen of wil je meer informatie?

Neem gerust contact met me op.

Mathieu Cardinael

CEO make it fly

pr@makeitfly.group

Make it fly brengt vijf ervaren partners samen in één sterke groep. Vanuit hun eigen identiteit gaat elk bedrijf elke dag aan de slag om uw nood aan diepgaande digitalisering naar een hoger niveau te tillen. Vanuit Brugge, Kortrijk, Gent en Genk kunt u hierbij steeds rekenen op een team van gedreven strategen, designers, developers en marketeers.

80+ collega's
4 locaties
25j ervaring

Laat je merk groeien, maak het groter en sterker