Make it fly viert digitale expertise in stijl met 2 FeWeb Awards

3 min.

Elk jaar zet FeWeb, de beroepsvereniging van digitale bedrijven, de Belgische digitale expertise in de schijnwerpers tijdens de Digital Champs & Impact Awards. Een avond vol creativiteit, digitale kennis en technisch vernuft. Tijdens deze sprankelende uitreiking in Antwerp Expo namen we niet één, maar zelfs twee awards en een eervolle vermelding mee naar huis.

Zo wonnen we een ‘Data Driven Experience Award Of The Year’ met de vernieuwde Syntra AB website, konden we samen met Max Mobiel rekenen op de gloednieuwe ‘User Impact Award’ en kregen we een eervolle vermelding in de categorie webshop voor het Piano’s Maene platform.

De Syntra AB website naar een (nog) hoger niveau tillen

Dag in dag uit zorgt Syntra AB voor vlotte inschrijvingen in een waaier aan opleidingen op hun online platform. Make it fly ondersteunde Syntra AB in de innovatie van hun website en het verhogen van hun conversiecijfers. De uitdaging: ‘Hoe kunnen we de website voor bezoekers nog relevanter maken? Hoe zorgen we voor een gepersonaliseerde ervaring voor elke gebruiker?’.

De eerste stap in dit proces bestond erin om een geschikte “engine” te bouwen die personalisatie eenvoudig maakt. We maakten dit mogelijk met een open-source Drupal systeem en personalisatie-engine (CDP). Oplossingen die performanter en goedkoper zijn dan andere in de markt.

Met het bouwen van een solide basis: koppelingen, het opzetten van systemen en het tonen van gepersonaliseerde content in één blok op de homepagina, slaagde make it fly erin om 400% meer doorkliks te verwezenlijken. En dit alles door AI en machine learning toe te passen.

Lees de volledige aanpak
mathieu cardinael neemt feweb awards in ontvangst
Max Mobiel gaat volledig digitaal

Max Mobiel zet zich dagelijks in voor het collectief vervoer van werknemers, en brengt hen van vaste plekken in Oost-Vlaanderen naar verschillende bedrijven in de omliggende haven- en industriegebieden. Oorspronkelijk was het inplannen van dit collectief vervoer een kluwen aan schema’s, tabellen en tools die manueel werden beheerd.

We zorgden voor de volledige digitalisering van deze processen. Met als doel het minimaliseren van menselijke fouten, het toegankelijk maken van de Max Mobiel dienst bij de eindgebruikers en de deelnemende bedrijven snelheid en transparante inzichten in het vervoer van hun werknemers bieden.
Vandaag biedt de app een duidelijk overzicht, duidelijke locaties en heldere meldingen rond wijzigingen in de app. Werkgevers voorkomen miscommunicaties met de werknemers en hebben duidelijk zicht op de kosten en planning. De busmaatschappij heeft meer zicht op de bezetting en kan tijdig de nodige bussen en chauffeurs inzetten. De app en back-end UI’s zijn ultra gebruiksvriendelijk en bieden het maximum aan mogelijkheden.

Bekijk de volledige showcase
Piano’s Maene inspireert

Ook in de categorie ‘beste webshop’ gingen we naar huis met een eervolle vermelding voor de webshop van Piano’s Maene. Deze webshop is een perfecte afspiegeling van de sfeer die je kan opsnuiven in de fysieke showroom. Ons designer team verbond de kwalitatieve en professionele uitstraling van deze online pianowereld met de sfeer en charme van de fysieke belevingscentra van Piano’s Maenen. Een must in deze tijden waarin de grenzen tussen offline en online steeds meer vervagen.

Lees de volledige case
Mathieu Cardinael

"Met deze drie vooruitstrevende digitalisatie projecten, een eervolle vermelding en bijbehorende awards zetten we onze expertise wederom op de kaart. Een toekomstgerichte visie en een team vol ervaren experten geven make it fly de kracht om te blijven innoveren en het verschil te maken voor klanten. We zijn alvast benieuwd naar wat de FeWeb Awards hen in 2023 zullen brengen!"

Mathieu Cardinael

Nood aan een digitaal platform van de bovenste plank?